Úřední deska
Informace o povinném subjektu zveřejňované způsobem umožňujícím dálkový přístup podle ustanovení § 5 zákona č. 106/1999 Sb. a vyhlášky 442/2006 Sb.
- Název
Základní škola Svitavy, T. G. Masaryka 27
- Důvod a způsob založení
Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy. Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení: Základní škola, Školní družina.
Příspěvková organizace je zařazena v rejstříku škol. Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.
Právní forma: příspěvková organizace
Právnická osoba zřízená na dobu neurčitou.
Zřizovatel: Město Svitavy, T. G. Masaryka 5/35, 568 02 Svitavy.
- Organizační struktura
Základní škola IZO: 049328255, umístěna na adrese T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy
Školní družina IZO: 117800589, umístěna na adrese T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy
RED IZO: 600100685
Statutární orgán: ředitel školy
- Kontaktní spojení:
Podatelna: odkaz na Podatelnu
Poštovní adresa: T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy
Adresa pro osobní návštěvy je shodná s poštovní adresou.
Úřední hodiny: Pracovní dny 08:00 – 14:00 nebo po telefonické domluvě.
Internetové stránky školy: www.tgm-svitavy.cz
Adresa e-podatelny: podatelna@tgm-svitavy.cz
Datová schránka: jkrmswf
Telefonní čísla: viz Kontakt
Elektronické adresy zaměstnanců školy: viz Kontakt
- Případné platby lze poukázat
Číslo účtu: 128 335 2309/0800
- IČ: 49328255
- DIČ: nejsme plátci DPH
- Dokumenty
Dokumenty, na které se vztahuje povinnost svobodného přístupu k nim podle zákona č. 106/1999 Sb., jsou k dispozici v papírové nebo v elektronické podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
8.1. Seznam hlavních koncepčních dokumentů:
Školní řád – na webu školy, Různé
Školní vzdělávací plán – na webu školy, viz Dokumenty, Různé
Koncepce rozvoje školy – na webu školy, viz Dokumenty, Plán
Zřizovací listina – na webu školy, viz Dokumenty, Různé
Výroční zpráva – na webu školy, viz Dokumenty, Různé
8.2. Rozpočet
Rozpočet za minulý kalendářní rok je součástí Výroční zprávy na webu školy. V tištěné podobě je k dispozici v ředitelně školy.
- Žádosti o informace
U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
Při ústním podání uvede žadatel jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně.
Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti v ředitelně školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.
Při podání e-mailem na adresu podatelna@tgm-svitavy.cz, žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
Při písemném podání na kontaktní poštovní adresu školy žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
- Příjem žádostí a dalších podání
Veškeré žádosti a další podání jsou podávány přímo řediteli školy nebo jeho zástupci:
- datovou schránkou
- elektronicky na e-mailovou adresu: podatelna@tgm-svitavy.cz
- poštou na adresu školy: T. G. Masaryka 27/35, 568 02 Svitavy
- osobně
- Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím školy o právech a povinnostech jmenovitě určených osob je možné podat opravný prostředek (odvolání) ke Krajskému úřadu Pardubického kraje, a to prostřednictvím školy, která rozhodnutí vydala. Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku (odvolání) je vždy součástí každého rozhodnutí školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.
- Formuláře
Organizace používá následující formuláře:
- žádost o přijetí základnímu vzdělávání
- žádost o odklad povinné školní docházky
- žádost o vypracování individuálního vzdělávacího plánu
- žádost o uvolnění z výuky
- žádost o povolení pokračovat v základním vzdělání
- žádost o přestup žáka
Všechny formuláře jsou k dispozici v ředitelně školy.
- Předpisy
Nejdůležitější používané právní předpisy jsou ke stažení na http://www.msmt.cz/dokumenty.



