Úřední deska

Úřední deska

Informace o povinném subjektu zveřejňované způsobem umožňujícím dálkový přístup podle ustanovení § 5 zákona č. 106/1999 Sb. a vyhlášky 442/2006 Sb.

  1. Název

Základní škola Svitavy, T. G. Masaryka 27

  1. Důvod a způsob založení

Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy. Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení: Základní škola, Školní družina. 

Příspěvková organizace je zařazena v rejstříku škol. Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy. 

Právní forma: příspěvková organizace

Právnická osoba zřízená na dobu neurčitou. 

Zřizovatel: Město Svitavy, T. G. Masaryka 5/35, 568 02 Svitavy. 

  1. Organizační struktura 

Základní škola IZO: 049328255, umístěna na adrese T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy 

Školní družina IZO: 117800589, umístěna na adrese T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy

RED IZO: 600100685

Statutární orgán: ředitel školy

  1. Kontaktní spojení: 

Podatelna: odkaz na Podatelnu

Poštovní adresa: T. G. Masaryka 35/27, 568 02 Svitavy 

Adresa pro osobní návštěvy je shodná s poštovní adresou. 

Úřední hodiny: Pracovní dny 08:00 – 14:00 nebo po telefonické domluvě. 

Internetové stránky školy: www.tgm-svitavy.cz

Adresa e-podatelny: podatelna@tgm-svitavy.cz 

Datová schránka: jkrmswf

Telefonní čísla: viz Kontakt

Elektronické adresy zaměstnanců školy: viz Kontakt

 

  1. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 128 335 2309/0800

  1. IČ: 49328255
  2. DIČ: nejsme plátci DPH
  3. Dokumenty 

Dokumenty, na které se vztahuje povinnost svobodného přístupu k nim podle zákona č. 106/1999 Sb., jsou k dispozici v papírové nebo v elektronické podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.

8.1. Seznam hlavních koncepčních dokumentů: 

Školní řád – na webu školy, Různé 

Školní vzdělávací plán – na webu školy, viz Dokumenty, Různé

Koncepce rozvoje školy – na webu školy, viz Dokumenty, Plán

Zřizovací listina – na webu školy, viz Dokumenty, Různé 

Výroční zpráva – na webu školy, viz Dokumenty, Různé

8.2. Rozpočet

Rozpočet za minulý kalendářní rok je součástí Výroční zprávy na webu školy. V tištěné podobě je k dispozici v ředitelně školy. 

  1. Žádosti o informace

U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena. 

Při ústním podání uvede žadatel jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. 

Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti v ředitelně školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací. 

Při podání e-mailem na adresu podatelna@tgm-svitavy.cz, žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona. 

Při písemném podání na kontaktní poštovní adresu školy žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

  1. Příjem žádostí a dalších podání

Veškeré žádosti a další podání jsou podávány přímo řediteli školy nebo jeho zástupci:

  • datovou schránkou
  • elektronicky na e-mailovou adresu: podatelna@tgm-svitavy.cz
  • poštou na adresu školy: T. G. Masaryka 27/35, 568 02 Svitavy 
  • osobně

 

  1. Opravné prostředky

V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím školy o právech a povinnostech jmenovitě určených osob je možné podat opravný prostředek (odvolání) ke Krajskému úřadu Pardubického kraje, a to prostřednictvím školy, která rozhodnutí vydala. Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku (odvolání) je vždy součástí každého rozhodnutí školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.

  1. Formuláře 

Organizace používá následující formuláře: 

Všechny formuláře jsou k dispozici v ředitelně školy.

 

  1. Předpisy 

Nejdůležitější používané právní předpisy jsou ke stažení na http://www.msmt.cz/dokumenty.